Скриншот Borderlands 4. Джерело: 2K
Колись амбітний проєкт Borderlands Online, що мав стати MMO-шутером лише для китайського ринку, знову опинився у центрі уваги – майже через 10 років після закриття. Завдяки зусиллям ентузіаста EpicNNG, гравці вперше побачили робочий білд гри та змогли оцінити її потенціал, який так і не був реалізований через закриття 2K China у 2015 році.
Що відомо
Borderlands Online анонсували наприкінці 2014 року як ексклюзив для Китаю – з безплатною моделлю, PvP-режимами та знайомими героями серії. Гравцям пропонувалося стати шукачами скарбів, які після аварії на Пандорі обирають один із чотирьох класів: Siren, Soldier, Berserker або Hunter. У грі планували повернути NPC на кшталт Клаптрапа й Dr. Zod, знайомі локації (Skag Gully, Tombstone), три PvP-режими (Last Man Standing, Team vs Team, Capture the Flag), систему створення зброї та гільдії.
Проєкт розробляли 2K China і Shanda Games, а його запуск мав відбутися на ПК та мобільних пристроях у 2015 році. Проте вже за рік після анонсу студію закрили, а гру скасували через фінансові ризики та сумніви щодо прибутковості. Для більшості фанатів Borderlands ця історія залишилася майже невідомою, адже західний ринок про гру майже не чув.
Ситуація змінилася у 2025 році: моддер і датамайнер EpicNNG знайшов робочий білд Borderlands Online, відновив екран створення персонажа й поділився першими кадрами. Хоча наразі гра зависає після кастомізації, ентузіаст планує зробити проєкт доступним для спільноти під назвою Borderlands Offline, додати підтримку uncapped FPS, FOV та англійську локалізацію.
Цей несподіваний «камбек» дозволяє вперше оцінити, якою могла бути Borderlands Online, а поки фанати чекають на реліз Borderlands 4, яка, до речі, вийде вже 12 вересня.
Here is gameplay of the Character Creator in Borderlands ONLINE, running for the first time since it got shutdown.
Customization for each character is rather limited, but cool regardless.
So surreal to have access to this in 2025. pic.twitter.com/8ga6U1gpe8
— EpicNNG (@EpicNNG) April 29, 2025