Постер Monster Hunter Wilds. Джерело: PlayStation
Рьозо Цуджімото (Ryozo Tsujimoto), продюсер Monster Hunter Wilds, пояснює шалений успіх гри тим, що вона більше орієнтована на історію. У нещодавньому інтерв’ю японському виданню Nikkei Цуджімото підкреслив, що сюжетна спрямованість, а також багатокористувацький мультиплеєр та озвучка стали ключовими факторами популярності гри.
Що відомо
Нещодавно Capcom повідомила, що Monster Hunter Wilds розійшлася тиражем понад 8 мільйонів копій протягом перших вихідних після запуску. Ця цифра перевищила продажі Monster Hunter Rise, яка за аналогічний період розійшлася накладом 4 мільйони копій, та Monster Hunter World, який сягнув 5 мільйонів. Таким чином, Wilds стала найшвидше продаваною грою в історії Capcom.
Показники продажів у Японії були не менш дивовижні: Wilds очолила щотижневий хіт-парад фізичних продажів Famitsu, розійшовшись накладом понад 601 тис. копій. Зважаючи на те, що японці віддають перевагу ПК та PlayStation 5, цілком ймовірно, що більшість цих продажів припала на версію для PlayStation 5.