Toyota Tundra TRD Pro 2026 з кольором кузова Wave Maker. Джерело: Toyota
Разом із позашляховиком Sequoia до 2026 модельного року в Америці також оновився і повнорозмірний пікап Toyota Tundra. Змін не багато, але вони стосуються як зовнішності, так і оснащення. Очікувано зросла і ціна – тепер базова версія в США коштує від $41 260, що на $1 170 більше, ніж раніше.
Що відомо
Як і у випадку з Sequoia, головною новинкою в дизайні став блакитний колір кузова Wave Maker, доступний тільки для версії TRD Pro. Крім цього всі комплектації тепер оснащуються фаркопом і конекторами 7/4 pin.
Пакет SX отримав нові 20-дюймові колеса, а набір TRD Rally тепер можна доповнити 3-дюймовим (76 мм) ліфт-комплектом і пакетом Tow Tech для буксирування.
У версії Limited з’явилася натуральна шкіра замість штучної SofTex – чорна або сіра з контрастною строчкою. У флагманської Capstone за $80 800 – нове оздоблення Shale з текстурованими вставками і коричневими акцентами.
TRD Pro можна оснастити новими сидіннями ISO Dynamic – такими ж, як у Tacoma TRD Pro. Вони покликані підвищити комфорт під час їзди бездоріжжям.
Також оновлена кліматична система: навіть базові версії з однозонним клімат-контролем тепер оснащуються функцією інтелектуального управління потоком повітря. Крім того, в кабінах Double Cab на центральній консолі з’явилися дефлектори для заднього ряду.
У моторній гамі все як і раніше: бензиновий V6 3.4 i-FORCE з двома турбінами видає 389 к.с. і 649 Нм, а гібридна версія i-FORCE MAX – 437 к.с. і 790 Нм. Обидва двигуни поєднуються з 10-ступеневим “автоматом”. Доступні як задньопривідні, так і повнопривідні модифікації.
Але є важливе оновлення: Toyota відмовилася від “маленького” 85-літрового бака на версіях SR і SR5. Тепер у всіх Tundra стандартний збільшений бак на 122 літри (32,2 галона).
Джерело: Toyota