Скриншот Ratchet & Clank: Rift Apart. Джерело: Sony
Генеральний директор Insomniac Games Тед Прайс, який збирається піти з компанії, в інтерв’ю зазначив, що активна зміна жанрів стала значно складнішою через зростальні масштаби і витрати на розробку.
Що відомо
У минулому Insomniac активно змінювала жанри з кожним новим поколінням консолей, але тепер, за словами Прайса, “ігри стали дійсно великими”. Це означає, що компанії повинні ретельно планувати бюджет та обсяг проєктів. Insomniac змогла зберегти високу продуктивність навіть в епоху PS4 і PS5, тоді як багато інших студій, таких як Naughty Dog, значно уповільнилися через збільшення часу та витрат на розробку.
Прайс підкреслив:
“Сьогодні компанії повинні думати більш чітко про те, як ми можемо стати більш ефективними у своїй роботі, одночасно задовольняючи потреби гравців.”
Попри труднощі, Прайс вважає, що зміна жанрів все ще можлива і потрібно експерементувати.
Я думаю, що кожен розробник, який випустив кілька ігор, повинен подумати, якщо він захоплений своєю справою, про те, щоб переключитися і зайнятися чимось новим
Прайс навів приклади інших компаній, які успішно змінили жанри. Наприклад, Creative Assembly перейшла від стратегій до першої особи в Alien Isolation. Це підтверджує, що зміни можуть призвести до успіху, якщо їх правильно реалізувати.