Скриншот Astro Bot. Джерело: Sony
Якщо ви сподівалися, що Sony піде шляхом Microsoft і додаватиме свої ексклюзиви до PS Plus одразу після релізу, маємо для вас новини: цього не станеться! Sony дотримується своєї перевіреної та надійної стратегії, не бажаючи знецінювати свій першокласний контент, додаючи його до сервісу на старті.
Що відомо
За даними аналітичної компані Circana, сегмент підписок стагнує, і це мало незаперечний вплив на продажі програмного забезпечення в усій лінійці продуктів Xbox. Як наслідок, Microsoft почала портувати весь свій портфель ігор на такі платформи, як PS5, причому багато її великих франшиз, таких як Gears of War Reloaded, тепер виходять одночасно на системі Sony.
Sony, яка завжди стверджувала, що модель Game Pass є “нестійкою”, не дивно, що не бажає змінювати курс. “Ми залишилися вірними нашій стратегії, згідно з якою ми не прагнемо випускати ігри одразу після релізу”, — заявив керівник відділу послуг PlayStation Нік Мегвайр (Nick Maguire) в інтерв’ю GameFile.
Це не означає, що компанія не прагне підвищити якість свого сервісу – особливо дорожчих рівнів PS Plus Extra та PS Plus Premium. Передплатники знають, що останнім часом з’явилася низка сторонніх релізів у перший день, включаючи визнану критиками Blue Prince.
“Наша стратегія пошуку чотирьох-п’яти незалежних тайтлів, що виходять в перший день – і використання цього для доповнення нашої стратегії додавання ігор, коли їм 12, 18 місяців або більше – цей баланс для нас працює дуже добре по всій платформі”, — продовжив Мегвайр. Він також уточнив, що кількість “чотирьох-п’яти” релізів у перший день не є сталою, і компанія розглядатиме можливість додавання більшої кількості, якщо з’являться такі можливості.
Чесно кажучи, ми вважаємо, що час показав: рішення Sony не включати першосторонні ігри до підписки на старті є правильною стратегією. Хоча Xbox Game Pass має незаперечну цінність, він приваблює дуже специфічний тип геймерів, яким цікаво мати широкий вибір контенту, доступного завжди. Реальність така, що ігри не є пасивною формою розваг, як музика та телебачення, тому більшість геймерів віддають перевагу покупці ігор, у які вони конкретно хочуть грати, а не підписці на величезну бібліотеку тайтлів, до яких вони, можливо, ніколи і не доторкнуться.