Škoda Enyaq RS і Enyaq Coupé RS . Джерело: Škoda Auto
Škoda Auto представила оновлені спортивні версії Enyaq RS і Enyaq Coupé RS. Обидві моделі розвивають до 250 кВт (340 к.с.) і прискорюються з 0 до 100 км/год за 5,4 секунди.
Що відомо
Флагманські версії кросовера оформлены в новому фірмовому стилі марки – Modern Solid. Як і компактніший Elroq, обидві моделі мають повний привід завдяки електродвигунам на передній і задній осях. Максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год.
Кузови Enyaq отримали традиційне оформлення RS. Зовнішність вирізняється глянцевою решіткою Tech-Deck Face з підсвіченою смугою і чорними елементами оздоблення – дзеркалами, віконними рамками та аеродинамічними “крильцями” на переробленому передньому бампері. Також використовуються чорні логотипи Škoda і шильдики RS.
Динамічний вигляд доповнюють легкосплавні колеса з аеродинамічними ковпаками. У базовій комплектації встановлені 20-дюймові диски, опціонально доступні 21-дюймові колеса зі спеціальними шинами. Для RS-версій ексклюзивно пропонується яскравий відтінок кузова Mamba Green, проте доступні й інші кольори.
Технічні характеристики Enyaq RS
- Сумарна потужність: 250 кВт
- Привід: повний (4×4)
- Розгін 0-100 км/год: 5,4 с
- Максимальна швидкість: 180 км/год
- Запас ходу (WLTP): до 562 км (Enyaq RS) / 568 км (Enyaq Coupé RS)
- Ємність батареї: 84 кВт-год (використовувана – 79 кВт-год)
- Максимальна потужність зарядки: 185 кВт (на 10 кВт потужніша за попередню)
- Швидка зарядка (DC) 10-80%: від 26 хвилин
- Зарядка змінним струмом (AC, 11 кВт): 0-100% за 8 годин
Škoda також удосконалила шасі відповідно до динамічного потенціалу RS. Для обох версій доступна адаптивна підвіска DCC з налаштуваннями, адаптованими спеціально для цих моделей. Система дає змогу обирати один із 15 рівнів жорсткості амортизаторів – від комфортної плавності до спортивної зібраності.
Передні гальма оснащені двопоршневими супортами. До стандартного оснащення входять прогресивне рульове управління і система вибору режимів руху, включно з налаштуванням для максимального зчеплення.
Інтер’єр та оснащення
На вибір пропонуються два варіанти оформлення салону: спортивний RS Lounge і більш строгий RS Suite. Перший передбачає оздоблення мікрофіброю Suedia і штучною шкірою з лаймово-зеленою прострочкою. Другий поєднує шкіру і штучну шкіру з сірими акцентами. В обох версіях встановлені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками (водійське – з функцією масажу), а також триспицеве рульове колесо з логотипом RS.
Список фірмових рішень Simply Clever включає порти USB-C потужністю до 45 Вт спереду і ззаду, вбудовані навігаційні попередження про небезпеки, сонцезахисну шторку на задньому склі та віртуальну педаль для безконтактного відкриття багажника. Усередині також розміщений QR-код, що веде до відеокерівництва з усіх функцій вантажного відсіку.
Прем’єра Enyaq RS і Enyaq Coupé RS відбулася в рамках чемпіонату світу з хокею IIHF 2025, що проходить у Стокгольмі (Швеція) і Хернінгу (Данія). Обидві моделі будуть представлені на майданчиках турніру.
Джерело: Škoda