Скриншот Dragon Age: The Veilguard. Джерело: EA
Після десятиліття очікування Dragon Age: The Veilguard, що вийшла минулої осені, була миттєво названа провалом самою EA. Попри те, що Dragon Age: Inquisition десятьма роками раніше здобула численні нагороди “Гра року”, The Veilguard не була так добре сприйнята серед фанатів. І ось, новий звіт проливає світло на проблемну розробку The Veilguard та її причини невдачі.
Що відомо
Джейсон Шраєр з Bloomberg розкрив історію створення Dragon Age: The Veilguard. Однією з найпоширеніших фраз у звіті є те, що BioWare була скута початковими планами зробити The Veilguard грою-сервісом. Навіть перехід назад до однокористувацької гри не дозволив команді відновити повноцінні історії та варіанти, які мали попередні частини. Це яскраво демонструє, як комерційні рішення можуть задушити творчий потенціал.
Звіт також підтверджує розповідь колишнього провідного сценариста серії Dragon Age Девіда Гейдера (David Gaider), який раніше розповідав про напруженість між командами Dragon Age та Mass Effect у BioWare. Навіть коли дві команди були об’єднані для роботи над The Veilguard, “племінний” поділ залишався.
“Коли директори Mass Effect взяли контроль, вони висміяли, що команда Dragon Age виконувала неякісну роботу”, — йдеться у звіті. Bloomberg також зазначає, що команда Dragon Age була розлючена, коли команді Mass Effect дозволили робити “великі, амбітні кроки”, тоді як першій було сказано, що на це немає бюджету або часу.
У підсумку, BioWare звільнила частину персоналу та перерозподілила деяких розробників до інших команд всередині EA. Значно менша команда BioWare наразі працює над наступною грою Mass Effect. Ця ситуація є сумним нагадуванням про те, що внутрішні конфлікти та пріоритети можуть мати руйнівний вплив на розробку гри, особливо коли креативне бачення конфліктує з комерційними цілями. Сподіваємося, що з уроків The Veilguard BioWare та EA зробить правильні висновки для майбутніх проєктів.