Техносвіт

Pebble повернули собі торгову марку і будуть знову випускати годинники

Pebble повернули собі торгову марку і будуть знову випускати годинники

Модельний ряд Pebble до 2016 року. Джерело: Pebble

Популярний бренд Pebble, творець культових e‑ink годинників із тривалим зарядом, змогли повернути собі торгову марку. Засновник Eric Migicovsky повідомив: торгова марка Pebble була успішно повернена та знову належить команді Core Devices. Це означає, що гаджети, які спочатку називалися Core 2 Duo та Core Time 2, тепер будуть виходити як Pebble 2 Duo та Pebble Time 2.

Буремна історія фенікса Pebble: спалені Fitbit і відроджені в Open Source

Компанія Pebble починала свій шлях у 2012 році як невеличкий стартап. Однак ідея розумних годинників з дисплеєм на електронних чорнилах виявилася вдалою і компанія стала популярним виробником розумних годинників ще до того, як розумні годинники стали популярні.

Але у 2016 році Pebble продала свою інтелектуальну власність компанії Fitbit (за $23 млн), але остання вирішила закрити марку Pebble.

У 2021 році Fitbit купила Google, і PebbleOS опинилась у руках Google. У січні 2025-го Google погодилась відкрити вихідний код PebbleOS, у відповідь на прохання Migicovsky.

На базі відкритого коду Migicovsky заснував Core Devices, почав знову створювати розумні годинники. І от тепер стало відомо, що йому вдалося повернути і свою торгову марку. Анонс двох розумних годинників під маркою Pebble очікується вже найближчі тижні.

Pebble повернули собі торгову марку і будуть знову випускати годинники

Тепер це Pebble 2 Duo і Pebble Time 2. Ілюстрація: Pebble

Чому це важливо

Такі повернення у світі великого бізнесу є дуже великою рідкістю. Тим паче Pebble стала піонером ринку, який зник на самому злеті, тому в пам’яті людей вони залишилися непереможеними геніями. Приємно, що керувати компанією буде та сама людина, тож є шанс, що компанія збереже свій дух новаторства. Однак не слід завищувати очікування, ринок розумних годинників зараз насичений як ніколи – від Apple Watch і Garmin, до легіону китайських виробників будь-якого цінового діапазону. В будь-якому випадку користувачі від додаткової конкуренції лише у виграші, але слід мати на увазі, що угода з Fitbit у 2016 році вбила шанс Pebble зайняти дійсно помітне місце на ринку і тепер це зробити майже неможливо.

Джерело: ericmigi.com

Інше в категорії