Обкладинка відео від Red Bull Gaming. Джерело: Red Bull Gaming
Ubisoft неодноразово підкреслювала, що в Assassin’s Creed: Shadows система паркуру зазнала великих змін і, граючи за дівчину-синобі Наое (Naoe), гравці побачать величезну кількість нових реалістичних рухів.
Щоб підкреслити цю тезу, французький розробник спільно з Red Bull представив нестандартний рекламний ролик.
Що відомо
Чотири професійні паркурщики з команди Red Bull Gaming вирушили до тематичного парку Ninja Kingdom Ise в Японії, щоб повторити деякі трюки персонажів Assassin’s Creed: Shadows.
Вони виконали чимало ефектних і небезпечних трюків, головним з яких став “Стрибок віри” (Leap of Faith), який знайомий кожному фанату Assassin’s Creed. Щоб здійснити цей стрибок спортсмен піднявся на висоту 14,5 метрів і без страховки стрибнув униз.
Зрозуміло, ми закликаємо не повторювати побачені трюки, а дочекатися релізу Assassin’s Creed: Shadows, що відбудеться 20 березня, і здійснити їх на просторах віртуальної феодальної Японії.