Техносвіт

Мовчання легенди: Хідео Коджима розкрив таємницю німого Соліда Снейка в першій Metal Gear

Мовчання легенди: Хідео Коджима розкрив таємницю німого Соліда Снейка в першій Metal Gear

Солід Снейк. Джерело: Konami

1987 рік подарував світові Metal Gear та її головного героя, Соліда Снейка, створеного геніальним Хідео Коджимою. Згодом Снейк став однією з найвпізнаваніших постатей в ігровій індустрії, але у своєму дебюті він поставав мовчазною та непохитною фігурою, не здатною вимовити жодного слова.

Що відомо

Нещодавно Коджима розповів про причини мовчання Соліда Снейка, згадавши свої перші кроки у роботі з акторами озвучення та розмірковуючи про технологічні обмеження минулого.

В інтерв’ю An An, Хідео Коджима детально пояснив, чому Солід Снейк був безмовним протагоністом у першій грі Metal Gear, яка вийшла наприкінці вісімдесятих:

“У 1986 році, коли я прийшов в ігрову індустрію, ігри ще не могли говорити. У персонажів не було голосів. Навіть не було шрифту ієрогліфів кандзі, і символи відображалися по одному. Солід Снейк, головний герой моєї дебютної гри Metal Gear (1987), народився мовчазним крутим хлопцем саме через це.”

Проте, технології розвивалися швидко. Легендарний розробник розповів, що вже через рік після виходу Metal Gear відбувся технологічний прорив, коли NEC випустила CD-ROM2, консоль з дисководом. Ця еволюція задовольнила бажання Коджими:

“Оскільки носієм став CD, з’явилася можливість використовувати голосовий діалог, чого раніше не було. Я одним з перших зробив крок вперед і переробив гру.

Це був мій перший досвід запису голосу. Я сам займався кастингом, але оскільки я був абсолютною сторонньою людиною, я передав управління агентству. Я сів на перший швидкісний поїзд з Кобе і приїхав до студії в Токіо. Актори озвучення вже стояли біля мікрофона.

Не було часу на привітання чи навіть на зустріч. Це був шалений графік, і все було записано майже за півдня. У мене не було жодної можливості налагодити стосунки. Жалість і розчарування від цього першого досвіду значно змінили мої наступні записи голосу.”

Сьогодні ж у його проєктах знімаються голлівудські зірки, а сценарії та акторська гра відрізняються кінематографічністю. Тож тільки на цьому одному прикладі можна зрозуміти як далеко зайшла індустрія.

Інше в категорії