Техносвіт

Коротко, але захопливо: проходження сюжетної кампанії шутера La Quimera займе не більше п’яти годин

Коротко, але захопливо: проходження сюжетної кампанії шутера La Quimera займе не більше п'яти годин

Головний арт La Quimera. Джерело: Steam

Уже 25 квітня в Steam відбудеться реліз амбітного футуристичного шутера La Quimera від студії Reburn, заснованої колишніми співробітниками української студії 4A Games – автора ігрової трилогії Metro.

Показані раніше трейлери викликали неабияку зацікавленість публіки, і це не дивно, оскільки La Quimera привертає увагу не тільки відмінною графікою та видовищними перестрілками, а й цікавим сеттінгом – кіберпанку в південно-американському мегаполісі майбутнього.

Що відомо

Представники студії Reburn дали інтерв’ю порталу Wccftech, у якому розкрили кілька цікавих подробиць гри.

Розробники повідомили, що у досвідченого гравця проходження одиночної сюжетної кампанії шутера може зайняти не більше п’яти годин. Вони пояснили, що в команди не було завдання затягнути геймплей на десятки годин, а натомість хотіли надати інтенсивний захопливий досвід із чудовими постановочними сценами та лінійними локаціями.

У La Quimera передбачений і кооперативний режим для команди до чотирьох гравців, причому кожен з учасників зможе окремо вибрати власний рівень складності, але від розмірів групи залежатиме кількість супротивників і шкоди, яку вони завдають.

Reburn не виключає, що La Quimera може закласти основу для масштабної медіафраншизи, але говорити про це поки рано, оскільки все залежить від успіху гри.

Нагадаємо, за геймплеєм і постановкою сцен La Quimera нагадує Metro, але з очевидним пориненням в естетику кіберпанку і з підвищеною динамікою подій. Примітно, що за сюжет відповідає відомий данський режисер і сценарист Ніколас Віндінг Рефн (Nicolas Winding Refn), якого геймери можуть знати за роллю Хартмана (Heartman) у Death Stranding.

Інше в категорії