Скриншот Star Wars Battlefront 2. Джерело: EA
Після завершення другого сезону “Андора” стало очевидно: фанати Star Wars жадають більшого. Тисячі гравців по всьому світу кинулися до старої, але улюбленої гри, і кількість гравців Star Wars Battlefront 2 (2017) знову стрімко зростає. Історія Касіана Андора, що завершилася у другому сезоні приквелу Rogue One на Disney+, багатьма вважається не лише одним з найкращих творів у всесвіті Star Wars, а й однією з найкращих телевізійних робіт взагалі.
Що відомо
Саме тому глядачі активно шукають новий контент по Star Wars, щоб підтримати іскру повстання. Одним з таких шляхів стали відеоігри. Реліз EA 2017 року, Star Wars Battlefront 2, переживає несподіваний сплеск популярності після фіналу серіалу. З кожним днем у гру заходить все більше гравців, доходячи до майже рекордних показників у Steam.
Battlefront 2 (не плутати з однойменною грою 2005 року) поступово нарощувала свою аудиторію з моменту виходу другого сезону “Андора” на Disney+. Тепер, станом на травень 2025 року, гра EA зафіксувала найбільшу кількість одночасних гравців з січня 2021 року.
Майже 8 000 гравців одночасно брали участь у боях цієї, вже восьмирічної гри (і це лише на ПК). Це другий за величиною сплеск кількості гравців, який гра коли-небудь бачила. Принаймні, це стосується Steam. Варто пам’ятати, що гра спочатку вийшла на власній платформі EA – Origin, а порт у Steam з’явився лише через роки. Це означає, що дані Steam не враховували всю базу гравців на ПК на момент запуску, яка, безсумнівно, була значно більшою, ніж та, що ми бачимо зараз.
Крім того, Battlefront 2 також піднялася в чартах Xbox, ставши 22-ю найпопулярнішою грою на платформі, випередивши такі тайтли, як Halo, Destiny та Forza. Це надзвичайний сплеск активності, особливо якщо врахувати, що оновлень від EA не було вже п’ять років.
За місяць після свого виходу в листопаді 2017 року Battlefront 2 розійшлася тиражем у дев’ять мільйонів копій. Однак цього виявилося недостатньо для видавця, оскільки EA оголосила гру провальною, не досягнувши мети у 10 мільйонів проданих копій за той самий період.
На старті гра була занурена в скандали через свою внутрішньоігрову економіку та залежність від лутбоксів для прогресу персонажа.
Зрештою, всі мікротранзакції були заморожені, а розробники продовжили працювати над новим безплатним контентом. Тепер, через стільки років, коли гра перебуває у значно кращому стані, вона приваблює тисячі гравців, щоб вони могли насолодитися багатокористувацьким режимом Star Wars у, можливо, найкращий спосіб, доступний сьогодні.