Техносвіт

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Škoda Enyaq RS і Enyaq Coupé RS . Джерело: Škoda Auto

Škoda Auto представила оновлені спортивні версії Enyaq RS і Enyaq Coupé RS. Обидві моделі розвивають до 250 кВт (340 к.с.) і прискорюються з 0 до 100 км/год за 5,4 секунди.

Що відомо

Флагманські версії кросовера оформлены в новому фірмовому стилі марки – Modern Solid. Як і компактніший Elroq, обидві моделі мають повний привід завдяки електродвигунам на передній і задній осях. Максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год.

Кузови Enyaq отримали традиційне оформлення RS. Зовнішність вирізняється глянцевою решіткою Tech-Deck Face з підсвіченою смугою і чорними елементами оздоблення – дзеркалами, віконними рамками та аеродинамічними “крильцями” на переробленому передньому бампері. Також використовуються чорні логотипи Škoda і шильдики RS.

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Динамічний вигляд доповнюють легкосплавні колеса з аеродинамічними ковпаками. У базовій комплектації встановлені 20-дюймові диски, опціонально доступні 21-дюймові колеса зі спеціальними шинами. Для RS-версій ексклюзивно пропонується яскравий відтінок кузова Mamba Green, проте доступні й інші кольори.

Технічні характеристики Enyaq RS

  • Сумарна потужність: 250 кВт
  • Привід: повний (4×4)
  • Розгін 0-100 км/год: 5,4 с
  • Максимальна швидкість: 180 км/год
  • Запас ходу (WLTP): до 562 км (Enyaq RS) / 568 км (Enyaq Coupé RS)
  • Ємність батареї: 84 кВт-год (використовувана – 79 кВт-год)
  • Максимальна потужність зарядки: 185 кВт (на 10 кВт потужніша за попередню)
  • Швидка зарядка (DC) 10-80%: від 26 хвилин
  • Зарядка змінним струмом (AC, 11 кВт): 0-100% за 8 годин

Škoda також удосконалила шасі відповідно до динамічного потенціалу RS. Для обох версій доступна адаптивна підвіска DCC з налаштуваннями, адаптованими спеціально для цих моделей. Система дає змогу обирати один із 15 рівнів жорсткості амортизаторів – від комфортної плавності до спортивної зібраності.

Передні гальма оснащені двопоршневими супортами. До стандартного оснащення входять прогресивне рульове управління і система вибору режимів руху, включно з налаштуванням для максимального зчеплення.

Інтер’єр та оснащення

На вибір пропонуються два варіанти оформлення салону: спортивний RS Lounge і більш строгий RS Suite. Перший передбачає оздоблення мікрофіброю Suedia і штучною шкірою з лаймово-зеленою прострочкою. Другий поєднує шкіру і штучну шкіру з сірими акцентами. В обох версіях встановлені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками (водійське – з функцією масажу), а також триспицеве рульове колесо з логотипом RS.

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Škoda Enyaq RS та Enyaq Coupé RS оновили дизайн та оснащення

Список фірмових рішень Simply Clever включає порти USB-C потужністю до 45 Вт спереду і ззаду, вбудовані навігаційні попередження про небезпеки, сонцезахисну шторку на задньому склі та віртуальну педаль для безконтактного відкриття багажника. Усередині також розміщений QR-код, що веде до відеокерівництва з усіх функцій вантажного відсіку.

Прем’єра Enyaq RS і Enyaq Coupé RS відбулася в рамках чемпіонату світу з хокею IIHF 2025, що проходить у Стокгольмі (Швеція) і Хернінгу (Данія). Обидві моделі будуть представлені на майданчиках турніру.

Джерело: Škoda

Інше в категорії