Головний арт South of Midnight. Джерело: Xbox
Минув місяць з моменту релізу пригодницького екшену South of Midnight. Гра отримала високі оцінки критиків, але, здавалося, була непомічена широкою публікою на тлі більших релізів.
Однак адвенчурі в сетингу фольклору американського Півдня вдалося залучити вражаючу аудиторію, про що й повідомили розробники.
Що відомо
Голова студії Compulsion Games Гійом Прово (Guillaume Provost) повідомив, що за місяць із South of Midnight ознайомилося понад 1 млн гравців.
Ця цифра не відображає реальної кількості проданих копій, оскільки South of Midnight з першого дня доступна в Xbox Game Pass, але є непоганим показником інтересу до новинки.
Гійом Прово вважає, що саме незвичний сетинг, який раніше не знаходив широкого відображення у відеоіграх, дав змогу South of Midnight зацікавити гравців.
Конкретний регіон досить погано представлений на ринку відеоігор. Kentucky Route Zero – хороший приклад, і ви бачили його відображення в Red Dead Redemption. Але ніхто дійсно не занурювався в міфологію цього регіону і не дивився на те, що робить його культовим.
Нагадаємо, South of Midnight – це динамічний екшен від авторів концептуальної антиутопії We Happy Few, дії якого розгортаються в альтернативній сільській місцевості півдня США, де місцевий фольклор поєднується з магією і фентезійними монстрами.
У гри незвичайні локації та вороги, що запам’ятовуються. Головна героїня Хейзел володіє кількома надприродними здібностями, які дають їй змогу відчувати відгомони минулого і використовувати магію. У подорожі дівчина стикається з химерними монстрами, а також зустрічається з цікавими персонажами.
Розробники постаралися збагатити South of Midnight захопливим сюжетом та динамічною бойовою системою, і завдяки цьому кожен бій з босом стає гідним випробуванням, але водночас без зайвої високої складності.
South of Midnight доступна на PC та Xbox Series.