Техносвіт

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Isuzu D-Max EV. Джерело: Isuzu

Компанія Isuzu UK представила серійну версію нового Isuzu D-Max EV. Він позиціюється як перший повністю електричний комерційний пікап на європейському ринку з вантажопідйомністю понад 1 тонну, здатністю буксирувати причіп масою до 3,5 тонн і постійним повним приводом.

Що відомо

Публічна презентація Isuzu D-Max EV відбудеться на виставці комерційного транспорту в Бірмінгемі цього тижня. Офіційний старт продажів у Великій Британії очікується тільки в лютому 2026 року.

Зовні D-Max EV практично ідентичний дизельному D-Max, але замість двигуна внутрішнього згоряння оснащений парою електромоторів – по одному на кожній осі. Два двигуни забезпечують сумарну потужність 140 кВт (190 к.с.) і крутний момент 325 Нм. Прискорення від 0 до 100 км/год займає 10,1 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 130 км/год.

Електроенергія надходить до двигунів від батареї ємністю 66,9 кВт-год, розташованої під підлогою. Заявлений запас ходу в циклі WLTP – 263 км, а максимальна потужність зарядки – 50 кВт. У такому разі поповнити заряд від 20 до 80% можна приблизно за одну годину.

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Важливо відзначити, що наявність батареї не чинить істотного впливу на позашляхові здібності D-Max: електрична версія має кліренс 210 мм і долає водні перешкоди глибиною до 600 мм. Кути в’їзду і з’їзду становлять 30,5 і 24,2 градуса відповідно. На додаток до постійного повного приводу, D-Max EV має спеціальний режим Rough Terrain Mode для “екстремальних позашляхових можливостей”.

Хоча електромобіль використовує ту саму раму, що й наявний дизельний пікап, Isuzu розробила для нього нову задню підвіску типу Де Діон (De Dion axle) замість звичайної ресорної. Таке конструктивне рішення має позитивно вплинути на керованість. Споряджена маса D-Max EV становить 2350 кг.

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

Пікап Isuzu D-Max отримав електричну версію з постійним повним приводом

В іншому D-Max EV практично ідентичний дизельному D-Max як зовні, так і всередині – аж до комплектації, що охоплює сенсорний інформаційно-розважальний екран із підтримкою інтеграції смартфонів, цифрову приладову панель, двозонний клімат-контроль, передні та задні паркувальні датчики та підігрів передніх сидінь.

У Великій Британії D-Max EV поки що представлений тільки у версії з подвійною кабіною. Ціни ще не оголошені, але, ймовірно, він буде значно дорожчим за дизельний D-Max, вартість якого починається від 36 505 фунтів стерлінгів без урахування ПДВ.

Попередні продажі почнуться у другій половині цього року, а перші покупці отримають свої D-Max EV у березні 2026 року.

Джерела: Isuzu, Autocar

Інше в категорії