Xpeng G7. Джерело: Xpeng
Китайський виробник електромобілів Xpeng офіційно представив свій новий кросовер G7. Модель націлена на конкуренцію безпосередньо з Tesla Model Y і свіжим Xiaomi YU7. При стартовій ціні 195 800 юанів ($27 325), G7 зібрав 10 000 попередніх замовлень всього за 46 хвилин.
Що відомо
G7 – це задньопривідний електрокар з одним мотором потужністю 296 к.с. (218 кВт) і розгоном до 100 км/год за 6,5 секунди. Запас ходу – від 602 до 702 км за стандартом CLTC, залежно від батареї (68,5 або 80,8 кВт-год) і коліс. Обидва накопичувачі належать до категорії LFP (літій-залізо-фосфатні).
Xpeng G7 на презентації порівнювали з Tesla Model Y. Ілюстрація: Xpeng
Надшвидка зарядка за технологією 5C дає змогу за 10 хвилин поповнити до 436 км запасу ходу. Також G7 підтримує функцію V2L – живлення зовнішніх пристроїв до 6 кВт.
Кузов оформлений у стилі другого покоління “X Face” – з вузькою світлодіодною смугою по передній частині, відсутності імітації решітки радіатора та ефектними задніми ліхтарями Star Ring. Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,238, трохи вищий, ніж у Model Y (0,230).
Салон G7 мінімалістичний: фізичних кнопок майже немає, все управління електронікою зосереджене в 15,6-дюймовому тачскріні бортової системи, що працює на чипсеті Snapdragon 8295. Головна фішка – 87-дюймовий AR-HUD від Huawei з проєкцією навігації та асистентів на лобове скло.
Багажне відділення вміщує 819 літрів і збільшується до 2277 літрів при складених сидіннях, плюс 120 літрів під фальшпідлогою. Об’єм переднього багажника становить 42 літри. У салоні – 20 динаміків, панорамний дах, дві бездротові зарядки по 50 Вт, задній екран управління на 8 дюймів, складаний столик і роздільний клімат-контроль.
Без згадки ШІ зараз не відбувається жодна презентація гаджетів і автомобілів. Зазвичай це голосові помічники з вбудованим ChatGPT або системи автоматизованого водіння, але у випадку з Xpeng G7 AI стосується адаптивної підвіски. Компанія каже, що за плавністю ходу G7 випереджає Tesla Model Y і Mercedes GLE.
Утім, власний “автопілот” у G7 також буде: версія Ultra оснащується двома чипами Turing AI з обчислювальною потужністю 2250 TOPS, що підтримують автономне водіння 3 рівня – повна функціональність буде активована через оновлення повітрям (OTA) до кінця 2025 року за умови схвалення регуляторів. Стандартні версії використовують пару чипів Nvidia Orin-X з 508 TOPS.
Ціни в Китаї:
- Max (запас ходу 602 км) – 195 800 юанів (~$27 325)
- Max (702 км) – 205 800 юанів (~$28 720)
- Ultra (702 км + “автопілот” рівня L3) – 225 800 юанів (~$31 510)
Джерело: electrek